top of page


Meta zakáže politickú a sociálnu reklamu v EÚ. Doplatia na to neziskovky
Meta od 10. októbra 2025 prestane v celej Európskej únii umožňovať politické a tzv. sociálne reklamy. Rozhodnutie, ktoré firma zdôvodňuje komplikovanými požiadavkami nového zákona TTPA, sa netýka len politických strán, ale aj neziskových organizácií. Tie už roky čelia klesajúcemu organickému (neplateného) dosahu — od 16 % v roku 2012 na súčasných 1–3 % z počtu sledovateľov — a obmedzeným možnostiam cielenia reklám.


Ako robiť marketing, keď máš malý rozpočet a ešte menší tím
Praktický návod pre neziskovky a malé organizácie, ktoré chcú robiť marketing rozumne a bez stresu Ak si súčasťou malej organizácie alebo...


7 marketingových výhod neziskoviek, ktoré im komerčné značky môžu závidieť
Neziskovky často bojujú s nízkym rozpočtom, obmedzenou kapacitou či malým dosahom - problémy, ktoré veľké komerčné značky riešiť nemusia. Poďme sa ale pozrieť na 7 výhod, ktoré neziskovky v komunikácii majú, a ktoré komerčné brandy len ťažko dobehnú.


5 najčastejších chýb neziskových organizácií na sociálnych sieťach
Sociálne siete predstavujú pre neziskové organizácie významnú príležitosť na budovanie komunity, získavanie darcov a šírenie povedomia o...


Čím viac brandov, tým viac neziskovka: Paradox budovania značky v neziskovom sektore
V neziskovom svete je jeden obrovský paradox: organizácie, ktoré majú často obmedzené rozpočty a kapacity na budovanie jednej značky, sa...


Klesá počet dobrovoľníkov a s ním aj dosah neziskoviek
Dobrovoľníctvo je na ústupe – a to nemá dopad len na personálne náklady neziskoviek. Menej dobrovoľníkov znamená menší dosah a v konečnom...
bottom of page